29 Şubat 2012 Çarşamba

Çorapsız Bir Fil

   

 ayaklarım üşüyor ama ne yazıkkki odama gidip çorap alıp giymeye üşeniyorum. neden diye soruyosan çünkiii çoh hastayım grip oldum.. üstelik dersler tekrar başlamışken. bu durum beni deli ediyor sevgili  blogum... bu arada şu sıralar oldukça çekici bir o kadar da hassasım. neden diyecek olursan.. evren ya bir filden ibaretse ve biz o filin  sadece pireleriysekk.. işte bu noktada delirme ile dahilik arasından gidip geliyorum..
  neyse.. bu arada nabernasılsın iyi misin ? ben hiç iyi değilim farkettiysen eğer. burnum akıyor ve aynı zamanda acı çekiyorum.. ve şöyle bir varsayım orataya atıyorum bu bağlamda : "eğer evren bir fil ise ve ben de bir insan isem ben de bir evrenim o halde burnumun akışı da evrendeki big bang ler. durum böyle olunca içimdeki patlamalar ve mücadeleler bitmek bilmeyen bir hal alıyor bu durum da yeni bir ben mi oluşturuyor acaba?.
 mesela birine aşık olunca içimdeki bazı gezegenlerde tutulma falan yaşanıyor olmalı. ay tutulması gibi mesela. bu arada bana inanmıyor gibi dinliyorsun. bilirsin  sen anlamasan da ben en güzel şekilde anlatmaya çalışırım . yeterki o kuş beynini anlamaya zorla. biraz aşağlayıcı oldu ama hakettin .
  o zaman fil üstünde yaşayan pireysem neden filden kurtulup da başka fillere gitmeyi deniyim. neticede hep filler üzerinde yaşayacaksam ve görevimin dışına çıkamayacaksam . ama şu da var ki sevgili blogum.. bazı düzenbaz pireler fazla kan emiyorlar ve diğer pirelere yeterince besin kalmıyor. burnumun akmasının nedeni de bu diğer pirelerin bana yeterince besin bırakmaması sanırım. bu adaletsizliğe son vermek adına filin beyin bölgesine doğru ilerleyip ordaki besinlerden faydalanmayı planlıyorum. böylece beynini ele geçirebilicem. her neyse işte bu varsayım bir filmde vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam . kısacası her birimiz bir hücrenin içerisindeki organizmalardan ibaretiz.
  yani biriniz ölürse bilsin ki dıştan gelen bir etki size denk gelmiştir. yani filin poposuna biri şaplatmış olabilir.neyse bu günki programın sonuna geldik bir dahaki bölümde görüşünceye dek evleda..

2 yorum:

  1. bazı düzenbaz salyangozlara ne demeli? onlar da umarsızca sümüklerini etrafa saçıyorlar.. tüm salyangozları eğitmek adına projeler de üretmiyorsunuz bilinçsiz bir salyangoz toplumu oluşturmak sizin bu yaptığınız. şiddetle kınıyorum.

    YanıtlaSil
  2. neden konuyla ilgili gereksiz düşüncelerinizi yazmıyorsunuz kuzum

    YanıtlaSil